مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-07اقتصادي

پرداخت وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان از کرونا


مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تاکنون 300 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان و آسیب دیدگان از کرونا پرداخت شده است.

- مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت گفت: از ابتدای شیوع کرونا در کشور، تاکنون 300 میلیارد تومان وام قرض الحسنه به مددجویان و آسیب دیدگان از کرونا پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی عاشوری با بیان این مطلب گفت: در دوران کرونا همه اقشار مردم به ویژه خانواده های نیازمند بیش از پیش درگیر مشکلات اقتصادی شدند و ما تلاش کردیم با ارائه خدمات ویژه، بخشی از گرفتاری های مردم نیازمندان را رفع کنیم.

وی افزود: در این مدت صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بیش از 200 میلیارد وام ودیعه مسکن برای آسیب دیدگان از کرونا و 100 میلیارد تومان وام کارگشایی برای مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سازمان زندان ها اختصاص داد و همچنین سه ماه اقساط را از مددجویان دریافت نکردیم.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه امداد ولایت با بیان اینکه در دوره کرونا شرایط برای بسیاری از مشاغل و مردم سخت شده است، ادامه داد: سال گذشته تعهد ما برای پرداخت سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بود، اما برای حمایت از خانواده های محروم، این رقم تا 3400 میلیارد تومان افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان از کرونا

پرداخت وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان از کرونا